De ondernemer met zijn/haar administratie

Herken jij je in de onderstaande afbeelding? Je kunt natuurlijk ook een vrouw zijn ;)

Administratie lasting? Niet bij Ovanko Administraties

Je zit met je neus in de boekhouding, maar je hebt geen idee:
    - Hoe je omzetbelasting (btw) aangiftes moet indienen;
    - Hoe je een administratie moet bijhouden;
    - Waar jij de tijd vandaan moet halen;
    - Van welke fiscale regels jij gebruik kunt maken.

Je wilde graag ondernemer worden, maar die administratie, dat is toch een vak apart.

Maar je moet de administratie wel doen en je moet het ook nog eens goed en op tijd doen.

Wanneer jij de administratie namelijk niet goed doet is de kans groot dat je belastingvoordelen misloopt, hierdoor moet jij teveel belasting betalen.

Dit is iets wat jij zeker niet wil.

Wanneer je de belasting aangiftes te laat indient dan ontvang je boetes en naheffingen. Volgens mij kan jij betere en leukere ideeën verzinnen om je geld aan uit te geven.😃


Als jij je hier in herkent, dan help ik jou graag op weg.

Ik ben Anita en ik ben vanuit mijn passie voor cijfers in 2010 gestart met Ovanko Administraties.

Ovanko Administraties is een allround administratiekantoor voor de kleine ondernemer en zzp'er en is gevestigd in Dronten. Je kunt bij mij terecht voor de volgende verschillende administratieve werkzaamheden:

Ik help jou graag om je administratie op een eenvoudige manier op orde te brengen en met het indienen van de belastingaangiftes. Hierdoor krijg jij als ondernemer meer inzicht in je financiële cijfers en meer tijd voor datgene waar jij goed in bent, namelijk ondernemen in jouw bedrijf.

Waarom de administratie uitbesteden?

De gevolgen kunnen enorm zijn van het niet goed bijhouden van jouw administratie. Door het niet of onjuist indienen van belastingaangiftes kun je geld mislopen en zelfs boetes en naheffingen krijgen. Daarnaast kan het je geld kosten wanneer je niet alle bedrijfskosten meeneemt. Dit houdt in dat je dan teveel belasting gaat betalen.

Het grote voordeel van het uitbesteden van de gehele administratie of een deel ervan is dat je zeker weet dat het juist gebeurt.

Verder ben ik een pro-actieve administrateur, dit betekent:

    - Dat ik een melding geef aan jou, wanneer de gegevens aangeleverd moeten worden;
    - Dat ik de aangiftes op tijd indien, dit voorkomt onnodige naheffingen en boetes;
    - Dat ik gebruik maak van de juiste aftrekposten, waardoor jij minder belasting hoeft te betalen.

Ovanko administraties staat voor:

    - Persoonlijk contact;
    - No-nonsense;
    - Flexibel (ook buiten kantooruren bereikbaar);
    - Professioneel;
    - Ervaring in het bedrijfsleven.

Het werkgebied van Ovanko Administraties is regio Dronten, Almere, Lelystad tot Enkhuizen, Hoorn en Medemblik. Al heb ik ook klanten in Limburg, Den Haag en Friesland. Lang leve online boekhouden.

Ik leg graag aan jou uit wat de mogelijkheden zijn om zo min mogelijk tijd en kosten aan de administratie te besteden.

Heb je vragen of wil je een afspraak maken? Neem dan geheel vrijblijvend contact met mij op door te mailen naar info@ovanko-administraties.nl of te bellen naar 06 - 294 68 336.

Een afspraak kan ook plaatsvinden buiten kantooruren en bij jou op locatie.

scroll pijl omhoog